Bus med Fia! =)

Hej igen!
Igår (torsdag) var jag och hälsade på min kompis Fia, hon är 1 vecka äldre än mig bara!
Först var jag lite rädd för henne för hon skällde på mig... Men sen gick det bra och vi busade och busade.
Matte knäppte lite kort på oss men vi var så snabba så kameran hann inte med hela tiden,
så bilderna kan vara lite suddiga.



Vi tog det lite lugnt i början tills vi hade lärt känna varann lite.....



Sen blev det full fart på oss båda =)



Fia blev  överaskad över hur snabb jag var så hon hoppade till ; )



Sen tog vi en liiiten paus....



Men Fia var lite starkare än mig så hon fick övertaget...


Och så fortsatte det länge =)
Men sen tyckte våra mattar att det var nog för idag så jag fick gå hem...

Sen var jag JÄTTE trött!!

Kram på er
// Nemo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0