På besök hos Ronja

Tjenare allihop!

Brrrrrrr........Idag är det kallt i Mora.

Jag hälsade på hemma hos Ronja idag.


Det var mycket snö hemma hos Ronja som vi busade i.
Vi sprang runt runt och hade kul!

Vi blev så snöiga och frusna efter en stund, så vi gick inomhus istället.



Vi lugnade ner oss när vi fick var sitt godis-ben av Ronjas husse.



Det var kul att hälsa på hos kompisen Ronja.
Jag börjar bli van att träffa andra hundar och människor nu.
I förrgår så tog husse och matte med mig ner på gågatan i mora.
Där var det fullt med människor som jag aldrig träffat.
Jag tog det lungt bara och det var faktiskt kul att gå på "stan", jag träffade på en
liten tuff vovve som jag hälsade på. Han morrade och trodde han va nåt!
Jag tog det med ro och gick vidare med husse och matte.

Vi hörs
//Nemo

Kommentarer
Postat av: Maria & Tim

Hej!

Nemo blir bara större och större roligt att se att han har det roligt med alla kompisarna.

Vi får leka fler gånger vi med.

God Jul & Gott Nytt År

Kramar på er från Maria & Tim

2008-12-22 @ 15:06:41
URL: http://www.timtuffsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0