Lördag 29/11

Hej på er ;)

Det var ett tag sen jag uppdaterade sidan.
Nu gör jag ett försök i allafall.

I torsdags så fick jag den andra sprutan av veterinären, så nu är det fritt fram att busa med andra hundar.
Så i lördags så kom det hem en vovve till mig som heter Ronja.
Jag var lite rädd i början och satt på trappen och pep.
Husse "lurade" mig ner från trappen med en godis.......det var tur.
För då fick jag nosa på Ronja. Jag märkte då att hon inte var farlig och att hon ville leka med mig.



Sen busade vi som om vi kännt varandra länge!!



Hussarna blev kaffesugna så vi fick gå in och leka mer inne!



Hoppas Ronja hälsar på mig igen snart, men jag tror att jag åker hem till henne och ser hur hon har det hemma.

Vi hörs !
//Nemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0