Systrarna och mamma kom =)

Idag var min två systrar Ina och Lea här, även mamma Shanie var med =)
Vi hade jätte kul och busade ute, men mamma skulle ju visa vem som bestämde...


Här är lite bilder från idag =)



Japp mamma skulle visa att hon fortfarande bestämde över mig...  Jag som ville busa..



Jippie äntligen fick jag busa med Ina ocj Lea =)



Mamma hade en pinne jag ville ha.. tror ni jag fick den?    Nepp haha



Avslutar med en bild på oss alla 4 =) visst e vi fina?? 


Det var allt för idag...  Vi ses!
// Nemo

Kommentarer
Postat av: LindaA

Härliga bilder, vad fin Nemo är!

Det är jätte kul att kunna följa er här på bloggen!



Det är bra att mamma Shanie sätter er på plats ibland ;-)



Hälsn. Linda & Pappa Athos



2008-11-17 @ 11:56:30
URL: http://www.pucken.com/linda
Postat av: Anonym

Oj oj vad fina bilder ...

2008-11-17 @ 17:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0