Skogspromenad

Det har kommit mycket snö så vi tog en promenad i skogen, jag och mina två mattar.
Först ville jag inte riktigt gå men sen gav jag väl med mig...



Man fick snö på hela nosen när man skulle lukta på allt...



Sen hittade jag ett intressant träd, tro vem som har varit här förut?



Sen fanns det ju alltid lite plats att bara sitta och fundera vart jag var och hur jag ska ta mig hem..
Men mattarna verkade veta hur man skulle gå så det var bäst att följa dom =)

Puss på er allihop!
// Nemo

Kommentarer
Postat av: LindaA

Grattis till fin kritik på utställnings debuten!!!



Vi är så stolta så! :)



Kram Linda & Pappa Athos

2009-03-08 @ 17:43:05
URL: http://www.pucken.com/lindaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0