Utställning i Avesta 13 juni

Hej alla kompisar!
Helgen före midsommar var mina mattar och jag på min första officiella utställning, den var i Avesta. Vi  bodde i Garpenberg på ett trevligt vandrarhem där vi även hade funktionsbeskrivning tillsammans med alla mina syskon. Vi hade en trevlig helg fasten det regnade precis hela tiden.
Förstår inte att mina mattar inte tycker om att vara ute i regnet, det är ju roligt.

Utställning 2009-06-13, Avesta SKK, juniorklass

2:a pris

Still m size, In type in gender apperance. Right ear set. Good stop. Should be more parallell head upper line. A little too long in body. Topline should be stronger. Enough chest. Too long in loin, little close in rear movement, enough parallell in front. Right coat, good white.

Domare: De Giuliani Claudio, Italien

Ha det så bra tills nästa gång vi hörs // Nemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0