Jakt&lydnads kurs 22/3

Hej alla!
Idag har Jag,Matte och Husse varit på kurs igen.


När syrran Ina kom så fick hon en kram!

Vi var 8st på kursen idag.
Vi tränade på att gå fot och sitta fint.


Jag satt jättefint på sidan av matte och lyssnade på vad instruktörerna sa.


Vi skulle lära oss att sitta stilla om vi träffade på någon annan.
Jag fixade det hur lätt som helst.



Vi avslutade dagen med inkallningsövning.
Matte sa åt mig att sitta fint och finns det nåt jag kan så är det att sitta fint!




Matte gick sedan till bilen och ropade på mig, jag fick full fart och sprang till matte.


Nu ska jag vila lite, det var så jobbigt att vara på kurs men roligt

Kommentarer
Postat av: LindaA



Vad roligt att det går så bra för er på kursen! Ser jätte duktiga ut. :)



/Linda & pappa athos

2009-03-22 @ 16:33:07
URL: http://www.pucken.com/lindaam/linda
Postat av: Sabina och Lea

Vad roligt att det går bra för er på kursen! Jätte kul att se bilder på er :)

många kramar Sabina och Lea

2009-03-23 @ 10:56:38
URL: http://nogg.se/firebird

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0