Njuter i solen

Igår var jag på jakt och lydnadskurs i Våmhus. Matte tycker att jag är duktig och gör stora framsteg men vi måste nog träna mer båda två.   När vi kom hem så gick vi ut på våran altan och fikade i solen. Jag satt och spanade på fåglarna som simmade i älven.
Igår var jag på jakt och lydnadskurs i Våmhus.
Matte tycker att jag är duktig och gör stora framsteg men vi måste nog träna mer båda två. 
När vi kom hem så gick vi ut på våran altan och fikade i solen.
Jag satt och spanade på fåglarna som simmade i älven.

Kommentarer
Postat av: LindaA

Vilken stilig kille då!!! :)

Det är jätte roligt att ni går jakt och lydnadskurs! Har blivit lite uppdaterad av marie... Vi är så stolta över er! :)



Längtar till vi ses!



Kram Linda och pappa Athos

2009-03-16 @ 21:06:54
URL: http://www.pucken.com/lindaam/linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0