8 månader

Idag har jag blivit 8 månader, men min dag började med ett besök på falu-djursjukhus. För i helgen har jag inte mått nå bra så nu tog matte mig till doktorn. Jag har en infektion i halsen så nu har jag fått medicin.




På valborg kom Ina till mig. Hon skulle vara hemma hos mig i några dagar när mamma Shanie och Marie skulle åka på lagkampen och tävla.
Här är lite bilder från våran helg.




Vi var ute och gick i skogen...



vi gick igenom skogen till älven och badade i solskenet



Vi tyckte det var jätte kul att leka i vattnet.



efteråt satt vi och torkade i solen.



När vi kom hem lade vi oss i soffan och myste lite.



vi passade även på att sjunga lite...

Det var en rolig helg med min syster

// Nemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0