Utställning , Högbo Bruk 2009-09-05

Igår var vi på utställning i högbo. Vi sov hos mattes mamma från fredag till lördag och det gick jätte bra! :)

På utställningen så gick det såhär:




Först fick jag en 1:a  och i konkuransen blev jag 2:a. Det var min första 1:a på en officiell utställning så jag blev jätte glad =)

Kritik:

1 år gammal hane, mycket god typ, välskuret huvud,
bra hals och front, strak rygg, tillräkligt vinklat bakställ,
rör sig paralellt, ej i bästa päls, behöver ring träning.


Så när vi skulle åka hem var jag jätte trött.
Men nu så ska jag gå och sova en stund!
// MHV Nemo


Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Grattis i efterskott på 1 års dagen!!!

och grattis till ditt fina utställnings resultat!!! :-)



kram från pappa Athos och Linda

2009-09-06 @ 18:33:36
URL: http://www.pucken.com/linda
Postat av: Anonym

Stort grattis Nemo.

Ja det var kul att du och "lill matte" och matte hälsade på. Många kramar från mormor

2009-09-18 @ 12:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0